close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדפי אחסון קומפקטוס- מדפים לחיים פשוטים יותר

מערכת שורשיא חשוון, תשעח31/10/2017

אולי הגיע הזמן לחשוב על סידור חדש שכולל מדפים. אנשים שרוצים שהכול יהיה אצלם מסודר וגם ייראה היטב לפי קטגוריות או סיווג מסוים של אחסון החפצים

תגיות:
מדפים קומפקטים לספריה
צילום: אתר חברת קומפקטוס
אם אתם לא אנשים שסדר וארגון מאפיינים אתכם אך מצד שני אתם כמהים אליהם ולא מבינים איך כל פעם אתם יוצרים את הבלגן מחדש, אולי הגיע הזמן לחשוב על סידור חדש שכולל מדפים. מדפים הם כלי מצויין לארגון מחדש, לחדר נעים יותר ומסודר יותר. אנשים שרוצים שהכול יהיה אצלם מסודר וגם ייראה היטב לפי קטגוריות או סיווג מסוים של אחסון החפצים, מדפים יכולים לעשות לכם את החיים מאוד פשוטים. גם אם לא תסמנו את המדפים לפי אותיות או לפי צבעים, מדפים פשוט עושים לכולם את החיים קלים יותר. הם חוסכים במקום, הם מאפשרים לכם לקבל עיצוב מחדש לחלל מסוים ופינוי החלל שעל הרצפה וניצול המקום מקסימלי.

כיצד ואיך ניתן לחסוך מקום באחסון
גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי נתקלים שוב ושוב באותה בעיה: חוסר מקום. במציאות בה כל מטר עולה לנו הרבה כסף לרכישה או לשכירות אנשים רק מחפשים כיצד לחסוך. מצד שני, כשאין מקום צצות בעיות אחרות, העסק או הבית לא נראים כמו שצריך ואנחנו הולכים לאיבוד. כשמדובר על העסק בו הלקוחות צריכים להיכנס ולא רק לראות מקום מעוצב אלא גם מקום מרווח ומקום שכל הציוד שהוא מציע למכירה נגיש, עולה הצורך להשתמש במדפים. כל סוג של מדפים יכול לעזור אך מדפי אחסון קומפקטוס בלי ספק מאפשרים את החיסכון הרב ביותר במקום בצורה הכי מגניבה וחדשנית שיש.

חיסכון מושלם באמצעות מדפי אחסון קומפקטוס
• מדפי אחסון קומפקטוס הם מדפים שיכולים לחסוך מקום בצורה בלתי ניתנת לתחרות. מדפים אלו מורכבים על מסילות וכך כל פעם גוש מדפים אחר יכול להגיע אליכם ולהיות נגיש בקלות ובמהירות.
• אם יש מקום מסוים שצריך הרבה מדפים, בדרך כלל מדובר בחנויות, בספריות או בארכיונים, יש בעיה לאחסן כמות כזו גדולה של יחידות מדפים תוך השארת מרווח בין המסדרונות כדי שתוכל ולעבור. מדפי אחסון קומפקטוס מאפשרים לכם להזיז כל יחידת מדפים מתי שתרצו ובזמן שאתם מחפשים ביחידת מדפים מסוימת שאר המדפים נמצאים צמודים זה לזה וחוסכים במקום.
• מדפי אחסון קומפקטוס יכולים להיות מדפים שנעים באופן ידני או מדפים חשמליים. גם אם מדובר ביחידות מדפים שנושאים סחורה כבדה מאוד לא תהיה לכם בעיה להזיז אותם באופן ידני כיוון שהם על מסילה עם גלגלים. בכל מקרה למי שרוצה את האפשרות החשמלית יכול לקבל אותה בלי בעיה.
• מי שדואג שמדפי קומפקטוס לא יהיו מעוצבים כדאי שייכנס לקטלו ויבחן בעצמו. מדפים אלו יכולים להתאים לחנויות רבות כמו חנויות בגדים, חנויות נעליים, משרדים יוקרתיים ספריות בעיצוב צעיר ועוד. המדפים עצמם חינניים ואפילו מגניבים ומי שיראה את הפטנט המדהים הזה יכול רק להתלהב מהיעילות שלו.

כל סוגי המדפים
מדפי קומפקטוס יכולים להגיע במגוון צורות וצבעים כאשר הם עשויים מחומרים משתנים. מי שרוצה מדפים פשוטים יחסית יכול לרכוש מדפי פלסטיק. מדפי פלסטיק יכולים להתאים אפילו לבי למי שמאחסן סחורה רבה וציוד שתופס הרבה מקום. מצד שני יש מדפי מתכת חזקים יותר שיכולים להתאים למחסנים רבים או למקומות שמאחסנים סחורה יותר כבדה. אפשר לבחור מדפים מעוצבים מאוד שיתאימו לכל מקום ואפילו להדביק על המדפים עצמם טפטים מגניבים שיכולים לשרת אתכם אפילו בחלוקה קלה יותר.

חיסכון בכסף מכל הבחינות
מדפי אחסון קומפקטוס חוסכים לכם כסף והם שווים את ההשקעה. ראשית, מדפים אלו חוסכים לכם על נדל"ן יקר. אם יש לכם חנות שיש לה הרבה סחורה ואין לכם כסף לחנות שתכלול גם מחסן גדול מאחורה אפשר לרכוש את מדפי האחסון היעילים הללו וליצור גישה מהירה לכל העובדים וכך גם המקום ייחסך וגם זמן העבודה בחיפוש מוצר מסוים.

המאמר נכתב ע"י – חברת סמארט מערכות קומפקטוס
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה